Photostudio

Idag har jag vart hos tandis och tagit bort mitt tandsmycke. Fick det i konfirmationspresent och har alltså haft det i 5 eller 6 år, det är ganska länge så det var lite sorgligt att ta bort det. Men kände att det var dags. Det var iaf ett litet hjärta med en liten diamant i, fick den i en påse som minne=)

Jag och Frida har också tagit coola bilder hela kvällen, har bl.a. fotat i min källare:P NI får se resultatet imon, eller redan ikväll om jag orkar. Skulle få några av bilderna sedan.

Nu ska jag ÄNTLIGEN ta ta i mitt liv och min blogg och försöka skapa en snygg header. Men det är så svårt, har så många idéer och dessutom vet jag ju inte ens hur man gör än:P

Hjälp någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0