Scissor Scissor

Idag har jag vart så pysslig=) Har vart framme med saxen bland annat.




Dom här jeansen hittade jag på second hand för 30 spänn. Skitsnygga, höga jeans shorts blev det=)


Sen klippte jag av den här t-skirten till en magtröja.


Jag handlade flera snygga armband i svart och silver idag.


Dessa från Kappahl


Dessa från Ur&Penn


Sedan köppte jag lite grejjer i en hobbybutik och gjorde mitt eget armband, skitsnyggt blev det.



Bitch:P


Man kan även ha det som ett halsband=)


Äntligen dags att blinga mobilen:P



Snyggt va?


Köpte även detta gulliga linne från H&M för 79 kr.


Och tillsist en kajal från Isadora.

Kommentarer
Postat av: Angélica

Headern blev ju kalas :)

Nu är min blogg uppe igen ;)

/Angélica

2009-05-21 @ 11:59:17
URL: http://engeliqaphotos.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jeansen blev fina där

2009-05-21 @ 15:51:55
URL: http://torro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0