Underwear

Har inte hunnit göra något inlägg idag, har haft fullt upp. Var hos doktorn på morgonen och tog spruta:,( Buhu! Hatar sprutor, är jätterädd för nålar och sådant! Mamma var tvungen att följa med och hålla mig inhande:P Haha men det gick bra och fort, svimmade inte, var jätteduktig, hehe. Tog gardasilsprutan, vaccin mot livmoderhalscancer, var glad när jag var klar iaf, bara två kvar nu...:S:P

Aja sedan var det trosshopping som gällde, har ju lyckats förstöra i princip alla mina trosor sen jag flyttade hemifrån. Först blev alla mina vita trosor rosa i tvätten, sedan blev alla mina rosa och röda trosor gråa. Fan! Flytta inte hemifrån, eller skicka hem tvätten till mamsen som jag kommer göra i fortsättningen:P
Sedan har jag jobbat hela kvällen och nu är jag på ett sent födelsedagskalas, min mamma fyller år idag blir det...klockan är ju efter 12 nu=) Grattis mamma, älskar dig!!! =)


Josefin nysprutad:P


Mina nya trosor. Vita 3-pack från H&M.

Mina favorittrosor från Gina fanns kvar!

Nya sloggitrosor.

och de sista paret, ett par Calvin Klein.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att mamsen betalade ett par för att du va´ så duktig hos doktorn när du tog spruta;-)

2009-05-11 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0