Vilken Show!!!

Asså Beyoncé konserten var sjukt, jävla, stört, fett bra!!!!!!!!!!! Helt sjukt! Haha Hade gåshud och var lyckligast i världen när den var slut! Fattar inte hur en enda människa kan få så mycket folk att känna såhär. Hon är den bästa sångerskan i hela världen, och den snyggaste! Guud, vet inte vad jag ska säga, det var absolut den bästa konserten jag vart på i hela mitt liv, vilken show! Älskar Beyoncé!!!! Hennes röst var ju bättre live än på skivan, men det var väl också för man hade sån känsla! Asså kan fortfarande inte fatta att jag sett henne live! Vart några meter ifrån henne! Haha underbart iaf!=)

Här kommer bilder från igår:

Jag ock Josse väntar på att det ska börja, kunde verkligen inte sitta stilla! Och det kittlades i magen så jag häll på att dö! :P














'

Big, sexy Mamas! =P

Beyoncé v.s sitt alterego Sacha Fierce 



Så coolt när hon svävade över publiken till en liten scen i mitten.



Single Ladies!

A, som ni ser, helt sjuk show! Så häftig. Mina shoppingfynd visar jag senare eller imon, måste dra nu, ska kolla på eurovision (blä!) hahah med tjejerna!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0