Last night

Hello!
Har haft en väldigt trevlig dag=) Jag och Josse käkade panini på ströget och sedan har vi stosat i affärer. Har självklart fått med några fynd hem...:D
Nu sitter vi och kollar på Rent Hus, det är så jäkla kul de programmet, fattar inte att de finns så många grisiga och äckliga människor i Sverige:P

Har inte fått bilderna än från han som var och fotograferade på kalaset igår men tänkte berätta lite. Innan jag och och Jacke drog till kalaset som var öppet hus på campus restaurang spelade Jacke match. Premiärmatchen i korpenligan. Haha det var svinkallt och blåste hur mycket som helst men som ambitioös och trogen flickvän stod jag bredvid planen hela matchen och frös arslet av mig:P Måste passa på och skryta lite om pojkvännen med, han gjorde nämligen första målet=) Aja sedan drog vi snabbt hem och gjorde iordning oss och stack till festen. Där bjöds det på en stor buffé med alla möjliga utlänska maträtter. Sandra och Louise var där, mina turkietpolare;) Det är lika kul att träffa dom varje gång=) Vi satt och pratade och hade trevligt och drack en massa:P Sedan drog dansen igång och vi dansade hela kvällen. Klockan 1.00 ranglade jag och Jacke, snurriga i bollen hem genom stan=) Tack Ditte för en trevlig kväll!!!


Såhär såg jag ut igår: Blus - H&M
                                       Skinnkjol - Second Hand
                                       Gladiatorklackar - Din Sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0