Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Idag är det mammas dag. Jag skäms lite då jag inte köpt något till min mamma än. Jag och min syster var ju i Göteborg igår och hittade ingenting där. Fast å andra sidan är det väl bättre att i så falla vänta och hitta en riktigt fin present istället för att bara köpa första bästa sak bara för sakens skull. Right?

Aja min mamma då. Hon är självklart den bästa mamman som finns. Även fast jag och min mamma bråkar väldigt mycket och jag kan tycka att hon är helt bäng ibland så finns det ingen människa på jorden jag älskar mer än min mamma. Min mamma är enveten, långsint och har ett väldigt hett temprament. Men hon är också den starkaste person jag känner och jag ser upp till henne. Jag och min mamma är väldigt lika, detta tror jag är en av de sakerna som gör att vi bråkar. Men jag mår aldrig så dåligt som jag gör när jag är osams med min mamma.

Hon är den jag alltid måste fråga om råd och få tröst av när jag är ledsen. Jag mår aldrig så bra som jag gör i min mammas famn. Det finns inget bättre än att höra från sin mamma när man är ledsen - Det ordnar sig, allt kommer bli bra. Jag fixar det här.
Då tror jag det, jag vet att allt kommer bli bra. För jag har min mamma, och min mamma är en superkvinna!

Morsan är också den coolaste mamman som finns. Kan inte komma på en ända gång jag skämts för mamma. Alla tycker min mamma e stencool, å de e hon. Jag älskar att hon får alla mina kompisar att känna sig som hemma redan första gången dom är hemma hos mig;P

Jag älskar dig mamma, mest i hela världen. Du är alltid där för mig och du får alltid allt att kännas mkt bättre!


Jag och mamma på min 18 årsdag:P Båda partypinglor=)


Jag och mamma på min student, båda lika ointresserade:P


Jag, mamma och mina systrar i Turkiet.

Kommentarer
Postat av: bojje

Hej, tänkte bara slänga in en liten kommentar och tacka för din kommentar :P jag vet inte ritkigt om man svarar på kommentarer i sin blogg eller om man gör som jag gör nu att jag svarar i din xD men min blogg är egentligen gammal men jag har lagt ner skrivandet rätt många gånger men bestämmde mig nu för att ha det som fotoblogg så jag kan visa upp mina bilder istället :) oj vilken lång kommentar detta blev :P haha

2009-05-31 @ 22:34:09
URL: http://bojjje.blogg.se/
Postat av: jw

Saknar allt din mamma lite jossan;) hälsa henne från mig!!!<3

2009-06-01 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0