"Fuckyfucky 1000 bath"

Läste precis en stor artikel i Aftonbladet om män som åker till Thailand för att köpa sex med små barn. Här är några citat ur artiklen:

"Jag kan fixa unga pojkar. Jag kan fixa elvaåringar. Inga problem, ni får göra vad ni vill med barnen."

"Pedofilerna vill helst att barnen ska vara i alla fall 4-5 år gamla."

Fy fan, mår illa efter att ha läst klart allt. Får ont i hjärtat när jag tänker på alla dessa stackars barn som får utstå sånt här. Äckliga, vidriga, störda, sjuka jävla idiotmänniskor! Vill spy på dem! Hur kan man göra sånt här mot ett barn som är helt hjälplöst och gråter antagligen hela tiden. Fattar inte hur vissa människor är funtade? Hur kan man, hur kan man , hur kan man? Jag fattar verkligen inte överhuvudtaget! Dom har väl varit barn själva eller? Hur kan dom leva med sig själva! Alla pedofiler och våldtäcksmän borde torteras tills de hänger i slamsor och ber om att få dö! Ursäkta ordspråket, men jag tror det är många som håller med, speciellt efter att ha läst det i tidningen. Det borde vara ett allmänt straff för pedofiler och våldtäcksmän att bli avhuggna k*ken i alla fall! Kan man inte hantera den borde man inte ha någon!


Inget barn i världen borde få
uppleva något sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0