What the F***?

Lördagen jobbade jag hela dagen och när jag kom hem möttes jag av detta...

Leppan, Jonas, Jakob och Amanda i soffan, men vem fan är det som ligger på golvet?

Jo, det var Juztin, Haha ni kan vara lugna, det var inte som det såg ut:P  Han var en oseriös present till Sali som fyllt år. Shysta kompisar som ger en sådana presenter...:P

Hahah man kunde ha mycket kul med honom iaf:P

Efter att jag hämtat mig från chocken och gjort mig iordning bar det av mot ... vettefan vad det hette men det var jävligt långt dit iaf! Jag körde denna kväll och var därför helt nykter. Det var en i min gamla klass, Annie som fyllde 20 år. Det bjöds på så himla god, italienskinspirerad mat! Mums! =)


Innan kalaset hade Ida lovat Emil, en från gamla skolan att sätta på vattnet åt kossorna åt honom. Hahhaha såhär glad var hon för att behöva springa in i ladugården! HAhahah

Haha sen luktade Ida kossa resten av kvällen;)

Kalaset hade 89-års tema och det året visades första avsnittet av "The Simpsons". Och det var just vad Ivar, Emil, Robin och Johan var utklädda till, hahahha:P

Hahahha Ivar alltså!

Kommentarer
Postat av: Peeetter

HAHA, mm klockrent!

2009-05-04 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0