Valborg

Min valborg då: Jag jobbade på dagen och sedan hade vi en liten förfest hemma hos oss. Efter det drog vi vidare till ankaret, ett ställe vid havet där alla i hela jäkla Varberg drar på festkvällarna och grillar. Här var fullt även denna kväll och vi satte oss ner för att grilla. Det hade hunnit bli helt mörkt innan grillarna var klara att användas och det slutade med att vi satt och åt halvrått kött för vi inte såg när det var klart:P Haha. Aja sen stack vi ner till krogen och jag och Frida dansade loss på Cheers & Beers hela kvällen=)


Våra förfester inkluderar alltid att alla killarna sitter som fastklistrade framför X box spelet...

I mörkret på ankaret.

Jag och Frida på krogen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0