That´s hot!

Jag gjorde ju en "not hot-lista" för ett tag sedan om saker med/hos killar som jag tycker är sjukt avtändande. Här kommer en likadan lista, fast tvärtom. Saker som är riktigt heta enligt mig!

1) Snaggat! Finns det något hetare än killar med snaggat hår? Grrr


Vissa tjejer passa också i snaggat:P

2) Muskler! Men inte för mycket, inte så det blir biffigt. Det är fult. Lagom är bäst.

3) Nacke, rygg och händer/armar är de sexigaste kroppsdelarna på killar. Speciellt armarna när man ser ådrorna:P

4) Talang. En kille som är bra på något är coolt och väldigt attraherande. Typ som att dansa eller åka skateboard.


Vem kan stå emot Ty i Step Up?

5) Humor är det absolut viktigaste! Får du mig att skratta har du halva inne;)



6) Mörka
killar gillar jag.

7) Uppmärksamma. Jag måste ha en kille som bara har ögon för mig. Inte en kille som är svartsjuk och jobbig, men en kille som ofta påminner mig om att han tycker om mig.

 

Beskrev jag precis Jacke…? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0