Oh my...

Min dator är fortfarande kaputt därav den skitdåliga uppdateringen. Blir galen! Hatar när sådana saker som bara inte får hända händer! Dessutom har jag fullt upp till öronen just nu. Flytten, Norge, resan det är så himla mycket. Har så många bollar i luften så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och jag kan inte ens jonglera:P Men tänkte göra en liten uppdatering nu iaf. Idag klippte jag håret och blev blondare. Sedan har jag jobbat och flyttat somsagt. Idag fyllde min pappa år. GRATTIS PAPPA!!! =) Älskar dig <3 Imorgon är det jobb som gäller, dessutom en massa annat som måste fixas. På torsdag blir också en fixardag + träning. På fredag fyller älsklingen 20 år och sedan är det jobb hela helgen som gäller. Fullt upp som ni ser! Bloggen är inte första prio just nu som ni kanske förstår, men det blir bra igen när datan är fixad (och mkt annat) vilket förhoppningsvis är Väldigt snart... Aja, måste sova nu, börjar kl 7.00 imon. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0