Coolstuff!

Har suttit framför coolstuff.se och kikat hela kvällen och det finns så sjukt mycket onödiga saker som jag vill köpa bara för att dom finns, haha:P

Till mig:



Haha känns som det står mitt namn på dom!:P


Vem vill inte gosa med den här sötnosen, den blir varm och värmer dig kalla och ensamma kvällar.


En sådan här måste man ju ha i köket när man ska laga mat=)


Den här fräcka bokhyllan för läslusen Jossan=) (den understa boken är själva hyllan)


Hahaha! Låt mig presentera: Maggie, the nutcracker:P

Ända sedan jag såg de här på Egoinas blogg har jag velat ha en!!! Så jäkla fräckt! (den öndrar färg beronde på vad det är för temperatur)


Hahahahaha!


De stora bitarna är till mig!!!


Min mamma skulle behöva en sådan här för hon behöver alltid en massa tandpetare:P


En sådan här skulle jag verkligen behöva!


Ni har säkert sett den på Fokis blogg, sjukt onödig fast så söt:P

Min dröm!

 

Till Killen:


Jace dricker alltid en massa kaffe så den här självrörande koppen skulle passa honom.


Haha smart om man inte vågar gadda sig på riktigt=)


Haha push up för killar!


Ninjakrok

Haha till Frida, min sjusovande vän som inte går upp på morgonen fast man släpper av en atombomb i rummet:


Propellern på den här väckarklockan flyger iväg när larmet går och man måste springa upp och fånga den och sätta tillbaks den innan den slutar tjuta:P


Haha den här väckarklockar "rymmer", rullar iväg när larmet går, man måste fånga den för att kunna stänga av den:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0