Ops, I did it again...

Hey allihopa.

Ska snart börja satsa 100 % på bloggen så jag snart blir känd och rik på den men har som sagt fortfarande fullt upp, har så mycket att göra innan vi drar till Norge att vi har skjutit upp det lite så vi åker på söndag istället.
En snabb uppdatering nu då vad som har hänt: I lördags var jag ute och hade en sjukt rolig kväll! På söndagen var det match och myskväll men Jacke. Idag var jag hos tandläkaren tjugo över åtta på morgonen! Längesen jag var uppe så tidigt:P Hade ett hål faktist så måste dit imon med och laga det. Fasen, måste vara all tuttifrutti:P Usch, e rädd faktist..brr.
Sedan åkte jag hem till Johanna och vi har suttit hela fucking dan framför datorn (som min underbara bästaste älskling äntligen har lagat! Älskar Älskar Älskar!!!) och fixat med mitt Cv och jobbansökningsbrev. Är helt fyrkantig i ögonen nu känns det som.
Nej, ska koppla av framför tv:n nu, först "Sveriges fulaste hem" och sedan "Svenska Hollywoodfruar".



Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej Josse :)

Kul att läsa bloggen, hoppas du blir miljonär på den!

Jag tänkte fråga har du fått jobb i Norge eller söker du?

2009-09-14 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0