So Not Sexy...

Okey, tänkte göra en not hot-lista. Alltså en lista på det jag tycker är absolut osexigast hos/med killar.

1. Raggare
Behöver jag ens skriva något om varför dom ligger etta på listan?


2. Stekare/Bratz/Snobbar
Arrogans, övetsittarfasoner och snobbighet går fetbort! Blir så jävla irriterad på sånt, så osexigt så det finns inte!
Blir inte heller imponerad av varken pengar eller översittardialekter, kamma er (klipp av backslicket!) och skaffa er ett jobb. "Pappa betalar" funkar inte långsiktigt, men självklart finns där många smarta tjejer som utnyttjar er för stunden och som får sig ett gott skratt åt er. "Spruta och Schteka", haha jag skrattar ihjäl mig, så osexigt, omanligt och omoget.



3. Apmannen
För mycket hår! Skägg och framförallt mustach är oftast inte snyggt! Håriga ben och lite hår på bröstet räcker gott och väl för mig. Men ryggen, röven och nere hos "petterniklas" ska helst vara hårfria zoner.



4. 50-tals mannen
Kvinnar ska tvätta, städa och laga mat...Eller inte! Hatar när killar fäller sådana kommentarer! Tror ni att vi tänder på att höra er trycka ner på oss tjejer? Vi lever på 2000-talet nu.


No way...

5. Femenina, för snälla, osäkra & klängiga
Det är ju faktist en man jag vill ha...

6. Sotaren
Någon som lätt blir svartsjuk skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med. Jag är flirtig till sättet men skulle ALDRIG vara otrogen och har aldrig varit det heller, lita på det!

7. Mansgrisar
Nej, vi tjejer tänder inte på ett nyp i röven på krogen, FATTA!

8. Snusmumrikar
Tänder inte på killar som snusar och röker, hatar det och tycker det är skitäckligt! Tjejer, ser ni snusdosemärkena på jeansfickan, spring!


Vill du hångla med den här?

9. Spegelbögar
Killar som inte får nog av sin egen spegelbild! Som tar miljontals "fjortisbilder" på sig själv med plutande läppar och sängkammarblick. Som tar längre tid på sig att göra iordning sig än flickvännen och kollar in sig själv i spegeln när han har sex med flickvännen istället för att tända på henne.


Spegel, spegel på väggen där...

10. Biffar
Och nu menar jag inte kotletter. Utan för mycket muskler på en kille gillar jag inte alls, lagom är bäst.




Not Hot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0