13

Hejsan hopsan! Idag har vart helt fullt upp hela dagen. Först gick jag en långpromenad med Gala. Vi har snöstorm här och jag älskar det=) Massa härlig snö. Sedan tränade jag med Frida. Det gick segt idag, hade träningsvärk från igår. Efter träningen käkade vi på ett café i stan. När jag käkat upp fick jag springa till nästa ställe där jag skulle infinna mig. Hos tatueraren:P Skulle nämligen gaddat mig idag. Men det gick inte som planerat, han sög! Jag blev inte nöjd med det han målade upp, eller rättare sagt skrev, så jag gick därifrån ogaddad efter 45 minuter. Ska istället tatuera mig hos en annan nästa söndag. Ska bli spännande=) Nu är det iaf utgång som gäller. Jag och mit bruna hollywoodsvall. Har färgat håret mörkbrunt och testade mina nya spolar jag fick i julklapp.  (Min kamera är borta för tillfället så bilder kommer nån gång i framtiden) 

Ha en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0