2010

Gott nytt år och god fortsättning.

Hmm, nyår blev inte rikigt som jag tänkt mig. Blev sjuk i onsdags. Fick frossa och väääldigt ont i magen. Vid halv två på natten ringde jag pappa så han fick skjutsa in mig till akuten. Jag fick spendera natten och hela följande dag på sjukhus. De tog massa blodprov och jag fick ligga med dropp och fick dessutom morfin på natten (de va nice:P). Men inte de andra! Fyfan är ju somsagt livrädd för sprutor och nålar och det var inte kul. Mina prover var inte bra och vet fortfarande inte vad som var fel, men lyckades övertala doktorn att få åka hem vid sex på kvällen på nyårsafton. Det blev som ni kanske förstår en väldigt lugn nyårsafton utan både fest och skumpa. Var i alla fall nera och kollade på fyrverkerierna vid tolvslaget. Älskar verkligen fyrverkerier, de är så vackra!

Hoppas att ni andra hade en bättre nyårsafton än mig och nu ser jag bara fram emot detta året som ska bli så jävla bra! 



Go 2010! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0