movie and popcorn

Allright, lördagskvällen blev som jag hade förväntat. Helt fucking underbar! Så jäkla roligt vi hade, roligaste utekvällen på myyycket länge. Dansade röven av mig:P

Sedan har jag vart på bio två kvällar irad nu. Först blev det Avatar. SE DEN!!! Helt underbar film, kan inte beskriva. Lätt en av de bästa filmer jag sett och absolut den bästa jag sett på bio. Fast den var tre timmar lång ville jag aldrig att den skulle ta slut.
Idag såg jag Snabba Cash. Har läst boken innan och självklart var det mycket som inte var med i filmen som är i boken. Det kändes knappt som om det var samma story. Men filmen var ändå väldigt bra och slutet var överaskande bra om man jämför med boken.

Nej, nu ska ja fixa lite sen sova. Ska upp tidigt som attan imorgon för jag ska till tandis kl 8!!! Bläää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0