Who´s gonna run this town tonight?



Gick upp klockan 7 imorse för att åka till doktorn och ta mina sista två vaccinationer. Äntligen klart! Fy fasen vad jag har blivit sprutad med allt möjligt den här sista tiden, hoppas verkligen det är värt det nu på resan=) Har ju nästan (nästan) botat min spruträdsla:P Idag åkte jag dit utan mamma. *stolt!* Haha och jag fick knappt nån handsvett alls. Dock skakade jag lite grann men jag tyckte jag var duktig iaf=) De senaste tre veckorna har jag räknat ut att jag blivit stucken mer än 8 gånger. (Vaccinationer och blodprov när jag var sjuk över nyår.) Usch...
Aja, nu ska jag käka lite och sedan blir det jobb hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0