FASHION Á LA H&M


Första tröjan har så sjukt snugga broderier och den andra toppen som klännig, sjukt snyggt!

En liknande den randiga tröjan var jag ocj testade och klämde på flera gånger i höstas på H&M, gillar den skarpt!

The perfect höstjacka and the perfect vinterjacka!

Den vita klänningen ska jag ha!

SJUKT snygg indianinspirerad klänning! Vågar man långkjol?

LEVDE i min gosiga tubstickade halsduk förra vintern, äskade den! Men oturligt nog söp jag bort den sista kvällen i Oslo. Jaja, här har vi två nya favvisar från H&M.

What to say? I like!

Fortfarande lite sommarinspiration!

Och ja, here we go again, snygga dojjor till hösten...


Jag har vart inne och spanat på H&Ms hemsida. Så mycket snyggt! Allt från klänningar till höst/vinterjackor! (Vet, fyfan va hemskt och titta på höst/vinterkläder nu men men.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0