DO YOU REMEMBER ME?



Livet kan ändras på en sekund. Det gör det, ofta. Saker som du aldrig trodde att du skulle klara, kunna ta dig igenom passerar förbi hela livet. Oftast klarar man det, och i efterhand är man lite förändrad, lite starkare.
Meningslösa saker som att t.ex. blogga t.ex. bort och ibland kan man undra varför man fyller sitt liv med en massa meningslösa saker när det finns så mycket viktigare saker här i livet. Fast om man tänker efter är egentligen allt meningslöst, vi ska ända alla dö. Kanske är det så att de meningslösa sakerna är de som egentligen betyder väldigt mycket. Man måste ju fylla sitt liv med en massa "meningslösa" saker för att få en mening med livet, för att uppleva saker och göra sånt man tycker om. Nu ska jag komma igång med bloggningen igen, inte för nån annans skull än min egen. Det är meningslöst, men jag tycker om det. Och då blir det ändå betydelsefullt för mig... 


Var ju jättelängesen jag skrev här nu, så vad har hänt?

- Jag vann 2 500 kr på H&M på minoutfit.se för typ 3 månader sen. Fick presentkortet igår, efter många mail...

- Jag jobbar fortfarande på restaurangen, serverade Svenska innebanylandslaget idag...

- Jobbar också fortfarande på soptippen...(Har jag ens nämnt de här?)

- Min Fina Farfar är en ängel. Kan inte fatta det...Kommer aldrig att kunna förstå...

- Pluggar Eng B på distans, har haft två inlämningar och fått MVG på båda!(?)

- Längtar till julen men tänker hela tiden att det är påsken sóm ska komma härnäst...Längtar till påsken med...

- Min mobil har gått sönder, måste köpa ny NU! HTC? ...

- Älskar snö...

- Känner mig just nu nere och deppig, hoppas det blir bättre snart...

- Börjat träna fotboll igen, kul!


Ska sova nu... Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0