WE ARE GOING DOWN



Snart är det Halloween! Jag älskar denna fjantiga lilla högtid, det är så jäkla kul att klä ut sig. Vet redan vad jag ska klä ut mig till i år...Fast det avslöjar jag inte än:) Ska bara hitta en kul fest nu då.
Annars då? Jobb, engelskaläxa och flytten tar fortfarande upp all tid. Vi har typ inget internet än i nya lägenheten så inläggen kommer fortsätta att vara glesa tyvärr.
Imorgon åker jag iaf upp till bästisen som nu pluggar i Lund och hälsar på. Ska bli kul att se hur hon har det. Nu ska jag hoppa in i duschen, har tränat fotboll ikväll för första gången på ett år! Jäkligt kul var det:) 
Gonatt allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: Glam

ner ner ner... ner gaddammit ;)

2010-10-26 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0