I'M GONNE WORK MY ASS OFF!



Imorse stack jag och mamma till Halmstad bara för att jag skulle köpa den nya skorna Reebook Easytone. Har fan sökt land och rike runt efter ett par svarta sådana i min storlek. Har vart omöjligt! Idag fick jag ialla fall tag på ett par som är perfekta! Jag är glad! Nu får vi bara hoppas att dom funkar och att jag får lika snygg röv som Kim;)

Har börjat jobba på en restaurang på ett hotell och dessutom håller vi på att flytta nu, därför har bloggen blivit lite bortglömd. Söker dessutom jobb och en egen lägenhet. Försöker "ta tag i mitt liv" just nu. Köpte gymkort igår och tränade armarna så idag kan jag knappt lyfta dom.
Men nu ska jag ta och ringa älsklingen och ta en lång härlig promenad i det vackra, soliga vädret. Ska jobba ikväll med...

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0