N.Y



Vi i limo genom New York!


Times Square



Frukostpicknick i Central Park


Manhattan


Frihetsgudinnan

The steps i Gossip Girl


Ground Zero

Hemkommen från USA. Kom hem i lördags och fick direkt infinna mig på min kära mors 50 årskalas. Kom sedan tillslut hem till min säng klockan 7 på morgonen nästa dag...Det var ett lyckat kalas!
Är fortfarande helt jetlagged efter flygningen på 2 dagar från Kaliforninen. Vi var ju först, jag, Johanna och Matilda i New York i 5 dagar. Sen for jag och Johanna vidare till San Fransisco och sen Tahoe för att hälsa på vänner som vi träffade i Au förra gången vi var ute och reste. Den här semestern går inte att förklara med ord! Så UNDERBART ROLIG!!!!
Här är första bildbomben från N.Y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0